kr.3.000,00
Den detaljerede stabilitet og skræddersyede komfort hjælper dig med at bære tunge byrder, kilometer efter kilometer efter kilometer. Det bevidste materialevalg gør det både miljøvenligt og vil også holde længere – bæredygtigt på flere måder! Uanset terræn eller tilstand, er det godt ventilerede Carry Comfort™ 4.0-stel sikkert bygget til den tunge transport. Afhængigt af hvordan du vil arrangere dine ejendele, er de rummelige og udvidelige sidelommer der til at hjælpe dig.
Vandrerygsæk 60L Saruk Pro 60 L Regular Long
Den detaljerede stabilitet og skræddersyede komfort hjælper dig med at bære tunge byrder, kilometer efter kilometer efter kilometer. Det bevidste materialevalg gør det både miljøvenligt og vil også holde længere – bæredygtigt på flere måder! Uanset terræn eller tilstand, er det godt ventilerede Carry Comfort™ 4.0-stel sikkert bygget til den tunge transport. Afhængigt af hvordan du vil arrangere dine ejendele, er de rummelige og udvidelige sidelommer der til at hjælpe dig.
Lige siden er viden og traditioner blevet videregivet fra generation til generation. Vi stræber stadig efter det samme mål i det, vi gør, og ser funktion og holdbarhed som vigtigst.
Vi ved ikke, om det hænger sammen med klimaet. Eller hvis det simpelthen er i blodet. Men én ting er sikkert, der er noget særligt med mentaliteten i Jämtland. At vi er et meget stædigt folk er ingen kliché. Når vi gør noget, giver vi ikke op, før vi er gået hele vejen.
Lundhags støvler blev hurtigt synonymt med komfort, funktionalitet og kvalitet. Vi er stadig tro mod de samme vejledende principper. Hvert Lundhags-produkt udspringer af en passion for at fremme traditionen med at fremstille kvalitetsprodukter til den nordiske udendørs. Derfor er Lundhags 90 år senere stadig et ikon.
Vores arv er væsentlig og sammen med vores værdier; autentisk, nordisk, bæredygtig og funktionel skaber dette grundlag for at opbygge et solidt og stærkt brand. I al branding og kommunikation ønsker vi, at Lundhags-brandet skal fremstå homogent, og som et ensartet brand. Hvilket er noget af en udfordring, da markedsføringsverdenen konstant ændrer sig på grund af sociale medier, automatiseret annonceteknologi og publikumsanalyse. Mærker er nødt til at holde styr på disse ændringer for at nå ud til deres målgrupper, især da forbrugerne bliver mere kloge og mere skeptiske over for, hvad mærkerne siger og lytter mere til jævnaldrende og influencers.
Vores mål er at fortjene en plads i vores kunders sind og hjerte gennem vores kommunikation. Vi vil skabe mere værdifuldt indhold, udvikle frugtbare partnerskaber og fortælle historier for at inspirere og uddanne vores kunder. Vi tror på, at vi kan have en positiv indflydelse på menneskers liv gennem de udendørs produkter og oplevelser, vi skaber. Samtidig skal vores påvirkning af miljøet minimeres gennem alle vores processer.